MeLoDiC

چند تا ؟؟؟ ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

چند تا ؟؟؟ ...

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ب.ظ

* برنامه ی "دوستت دارم مادر " همین حالا در حال ِ پخش ِ . مهمون برنامه مجید واشقانی و مادر بزرگوارشون . و اما سئوال آقای احمدزاده از واشقانی ... 

احمدزاده : مجید یه سئوال کلیشه ای . مادرتُ چند تا دوست داری ؟ 

مجید : یه دونه . چون یه دونه ست ... 

.

.

.

من به خوبی میتونم درک کنم که این " یه دونه " یعنی چه اندازه . یه دونه ای که ارزشش خاص و بی مقایسه ت ... 

+ دلم برای مادرم بی نهااااااااااااااایت تنگ ِ . دلم ضعف میره وقتی باهاش تماس میگیرم پشت خط با ذوق میگه " سلام دختر قشنگمممم ، سلام جیگرمممممم " . راست میگن . بچه ها هر چقدرررر هم که بزرگ بشن برای پدر و مادرها همیشه یه بچه ن . بچه ای که خوشگل ِ مامان باباست . جیگره مامان باباست . 

  • دوشنبه ۹۵/۰۱/۲۳
  • ** آوا **

نظرات  (۸)

سلام عزیزم
راستش تا بحال موفق به دیدن این برنامه نشدم
فقط عموقناد و مامانش رو برای چند دقیقه دیدم.........
خدا مادرتو برات حفظ کنه و همیشه گرمای وجودش تو لحظه های زندگیت جاری باشه.....

میترسم برای دیدارم از بهشت به جهنم آید
مادر است دیگر.......
پاسخ ** آوا ** :
سلام عزیزم . خوبی ؟ من اون قسمت رو ندیدم ولی شبهایی که خونه م معمولا تماشا میکنم . همیشه هم اخرش بغض میکنم :(((((( 
خدا به مادر عزیزت سلامتی بده و سایه شون مستدام . روح داییجون عزیز منم شاد . 
سلام اوا جان...
الهی همه مادران سلامت باشن.
ببینم اون چند تا؟؟؟رو تقلب کردن اخه یوقای ورد زبونم بود..فقط میگفتم چندتا؟؟کم کم دیدم نه. دوست داشتن. بگفتن نیست. همین امر باعث میشه. حتی از دوست داشتنم فاصله بگیرن واسه همینم یکی از خصلتهای بدم همینه. وقتی تصمیم بگیرم چیزی رو تکرار نکنم بقدری نمیگم تا واسه همه فقط تبدیل بخاطره بشه بدونن نباید مانع ایجاد میکردن...دقیقا مانند خوبیها و حسن و محبتهایی که بمرور تو ذات ادم نقش میبنده. شاید تازمانیکه هستی متوجه نشن اما بزرگترین چوبکاری همینه که: بقدری خوب باشی که وقتی نیستی بگن ایکاش ازدستش نمیدادیم خلع نبودنش ناراحتشون کنه و این یعنی دوست داشتند اما..... نه اینکه:آخییییش از شرش راحت شدیم😀😀 اره عزیز دوست داشتن مادران معیار نداره..بینهایت......
راستی.  چند تا؟؟؟؟😂😂😂😂😂😉
پاسخ ** آوا ** :
به به ! ببین کی اینجاست . اقا یزدان !!! سلام علیکم . حال شما چطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه عجب از اینورا . منُ بگو فکر میکردم ادرس اینجا رو حفظین . نمی دونستم به ویندوزتون بنده :)))))))))))))))))))))))))))))))) از خودم ناامید شدم :)))))))))))))))) از شوخی گذشته ! خوش اومدین . باید برم دست بوس گوگل :)))) 
الان خودم دقیقا حس میکنم باید شکلک باشه و نیست :( 
الان این چند تا رو دارین از من می پرسین ؟؟؟ :)))))) 
بقول یکی از دوستان خدا یکی زن یکی یکی یکی یکی خخخخخخخخخخخخخ 
گفتم که من به خوبی می دونه م اون یه دونه یعنی چی . خوشبحال اوناییکه چندتاشون فقط یه دونه ست . 
الهی که سایه شون همیشه بالای سرتون باشه :)

مامانا فرشته اند ، کاش همیشه قدرشونو بدونیم :)
پاسخ ** آوا ** :
الهی آمین :) 
برای جمله ی دوم هم الهی آمین ...
سلامت باشن مادر جان ^___^
پاسخ ** آوا ** :
فدای شما :**********
سلام نازنین
خسته نباشی.نمیدونم کجایی...سرکار یا خونه؟فرقی نمیکنه هرکجا باشی توی قلب منی.عاشق نگارشت هستم.شاید باور نکنی گاهی با خوندن پستهای وبلاگت گریه میکنم.درکت میکنم ودلتنگیتو حس میکنم.منتظر روزهای خوب باش عزیزم
پاسخ ** آوا ** :
سلام مریم عزیزم . خوبی ؟ اونزمان که پرسیدی نمی دونم کجا بودم ولی الان خونه م . و خوشحال از اینکه در قلب دوستانم جایگاهی برای خودم دارم . مرسی از این همه محبتت عزیزم . دیوونه حالا چرا گریه ؟ میخوای دیگه ننویسم ! هان ؟؟؟ قرررررررررررررررررررررربونت . الهی ...
هر چی ارزوی خوبه مال ِ تووووووووووووووووووو
آخی جان. خدا واست حفظشون کنه هم مامان هم بابا رو. 
پاسخ ** آوا ** :
خدا به شما و پسرعموی ما سلامتی روز افزون عنایت کنه تا سایه تون بالای سر همایون عزیزم باشه . همینطور پدر و مادر بزرگوار خودتون رو . 
منم دلم تنگه...
پاسخ ** آوا ** :
:************* 
امیدوارم که از دلتنگی در اومده باشی . هر چند دلی که بهونه بگیره این چیزا سرش نمی شه 
خدا سایشون رو بالای سرمون نگه داره.
.

زیر پای تو خدا وقتی بهشت انداخته؛ 
هرچه گل_بوسه بکارم روی دستانت کم است...

مطمئنم عشق ِ اول، بهترین عشق است، چون
مادر آدم نخستین عشق قلب آدم است...

#بشرى_صاحبی
پاسخ ** آوا ** :
الهــــــــــــــــــی آمین . 
چه متن زیبایی . ممنون از همراهیتون . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">