MeLoDiC

مثل اینکه دیروز همو دیده بودیم ... :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

مثل اینکه دیروز همو دیده بودیم ...

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ

* دیشب همه ی خونواده م منهای من خونه ی آبجی کوچیکه جمع بودن و هنوزم هستن ... و سهم من از این دور همی ویدئو کال بود ... الهی که همیشه خوش باشین ، حتی بی من ! دیشب برنامه ی دوستت دارم مادر با حضور ساقی زینتی و مادرش برگزار شد و من با چشمهای بارونی تا آخرش رو تماشا کردم و بی نهاااااایت دلتنگ مامان مهربونم شدم که اگر بود همون لحظه تو آغوش گرمش فرو میرفتم ... مامان مهربونم الهی که همیشهههه سلامت باشی . 

** 18 +4 + 6 = 28 

میرم که داشته باشم یه شیفت کاری و ایضا آموزشی 28 ساعته ... خدایا به من توانی بده که این همه فشار کاری رو تاب بیارم. کم آوردن کار من نیست و من برای کم آوردن خلق نشدم . 

+ جناب آسرایی میگه این ترانه رو برای مادرش خونده و من هر بار که گوش میکنم دقیقا یه حس عاشقونه ی ناب و جاودانه رو تصور میکنم. (عنوان)

  • جمعه ۹۵/۰۱/۲۰
  • ** آوا **

نظرات  (۳)

سلام خوبی
انشالله که خدا عزیزانت رو برات حفظ کنه....
آره یاس میگفت قراره برن خونه خاله کوچیکه....
من وقتی این ترانه رو شنیدم چیزی غیر از عشق به همسر تو ذهنم نیومد
همسری که بعداز گذر عمری هنوز همون تازگی رو براش داره

اما وقتی شنیدم واسه مادرش خونده تعجب کردم
ترانه مناسبی برای خوندن عشق به مادر نیست بنظرم
فقط جمله اولش  ........ بگیرم تو آغوشش .....
بی پرده گفتنش میشه گفت نمیتونه درباره همسر باشه
پاسخ ** آوا ** :
سلام حباب عزیزم . فدای تو . 
اوهوم رفتن و کلی هم بهشون خوش گذشته . اره بابا اون ترانه عاشقانه ست حالا مثلا میگیم واسه مادرش خونده :)))))) البته بماند که مادرها عشقــــــــــــــــــــــن ولی خب فریدون یه کوچولو خالی بسته که واسه مامانش خونده :)))))))) 
:)
پاسخ ** آوا ** :
:)
شیفت خوبی داشته باشی :)
پاسخ ** آوا ** :
ممنون . خستگیش زیاد بود ولی شیفت خوبی بود . خدارو شکر ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">