MeLoDiC

دلم یه قلک پر از سکه می خواد :( :: کافه ی خیابان هفتم

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

... به صرف یک فنجان چای

کافه ی خیابان هفتم

♥ روزمرگیهای متولد جوزا (سابق) ♥
..
....
اینجا می نویسم ...
گاهی از خودم ...
و گاه از آنچه که می بینم و می شنوم ...
......
....
..

خدا را چه دیدی ؟
شاید روزی
در کافه ای دنج و خلوت
این کلمه ها و نوشته ها
صوت شدند ...
برای گوشهای "تو"
که ! روی صندلی ...
رو به روی من نشسته ای
و برای یک بار هم که شده
چای تو سرد می شود
بس که خیره مانده ای
به "من "... (کپی)
....
......
..
داری در خیابان راه می روی
یا در یک مهمانی هستی
یا اصلا" تنها هستی
و بعد یک دفعه کَند و کاو میکنی
در چشم های کسی نگاه میکنی
و ناگهان می فهمی که این
می تواند شروع چیزی بزرگ باشد

پیام های کوتاه
بایگانی

دلم یه قلک پر از سکه می خواد :(

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

* کـی فکرشُ میکرد روزی یکی از معضلات زندگی من نداشتن ِ پول خُرد باشه ؟؟؟ مُردم از بس برای کرایه ی پ خطی ها حرص خوردم . مثلا 600 تومن . یا 5200، یا 900 تومان ، یا مثلا 1300 ... همه شون متفق القول میگن " پول خرد بدین "... باز شانس اوردم دو مسیرُ با کارت شارژی حساب میکنم :)

** مـدتیه فهمیدم که برای ایاب و ذهاب بهتره داخل واگن آقایون برم . اونجا جمعیت انقدر فشرده نیستن . البته بجز بعضی موارد . وقتی صندلی خالی میشه برای نشستن سبقت نمیگیرن و اگه خانمی اونجا باشه ازش میخوان تا اون بشینه . برای همین جدیدا از اون دو تا واگن مختص خانم ها که آدم داخلش له میشه به قسمت آقایون نقل مکان کردم :) امروز یه دختر و پسر وارد شدن . قبل وارد شدن آقا دستاشُ دور دختر حائل کرده بود که ناخوداگاه خنده م گرفت . انگار دختر داخل یه حباب محفوظ شده باشه . بعدم با همون حالت چرخوندش سمت یه تکیه گاه و خودش جلوش ایستاد و دو تا دستاشُ کنار شونه های دختر گذاشت . تا ایستگاهی که پیاده شدن بهمین منوال از دختر محافظت کرد . حتی لحظه ی پیاده شدن ... برام جالب بود ! در واقع اون احساس امنیتی که بین اون همه جنس مخالف به دختر القا شده بود حتی برای من هم دوست داشتنی بود . 

*** بـیشترین چیزی که تو بخش آقایون فروش میره " کفی کفشی که ، بوگیر و خوش بو کننده ی پاست :)))) " 

  • چهارشنبه ۹۴/۰۲/۱۶
  • ** آوا **

نظرات  (۴)

سلام

خوبی بانو ؟

اعیاد مبارک

خسته نباشی ...

پاسخ ** آوا ** :
سلام اقا مهدی . ممنون از تبریکتون . انشالله که بر شما هم مبارک باشه 

سلام اوا جان

صبحت بخیر عزیزم

خونه ی نو مبارک


این بلاگفا هم شورش رو در اورد و خودشو بی نهایت مسخره کرده


و چقدر خوب ک اینجا نوشتی


قطعا بعده امتحانم میام اینجا

یا میهن


بنویس (: مثل همیشه میخونمت



پاسخ ** آوا ** :
سلام کتایون عزیزم . خوبی ؟ مرسی خانومی . هنوز تصمیمی برای موندن در بلاگفا و یا رفتن از اونجا نگرفتم و شدیدا منتظرم تا دوباره رو براه شه . انشالله که در درسهات و زندگیت موفق باشی عزیزم 
...
کتایون من خیلی بی معرفتم نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطور من تولدتُ از یاد بردم ؟ اصلا ادم هر چقدر هم سرش شلوغ باشه نباید روزهای خاص دوستان ی خاصُ فراموش کنه . عزیزم با تاخیر تولدتُ تبریک میگم . نمیدونم پیامکم رسیده یا نه . 
سلام آوا جون چکار می کنی کجائی پس
داری خونه جدید می سازی
پاسخ ** آوا ** :
سلام اناهیتای عزیز . والله هنوز نتونستم تصمیم بگیرم که وبلاگ جدیدی بسازم یا نه . اینُ تا این حد درست کردم ولی نمی دونم چرا هیچ کجا به دلم نمی چسبه . من حسابی درگیر کار و کار و کار شدم عزیزم 
سلام.. اخرین مورد رو خوب گفتی . نمیدونم چرا هر کاریش می کنیم این پا بو میده :) دست خودمون نیست . از بس صبح تا شب دنبال ی لقمه نونیم
==
یک مطلب جدید با موضوع"3 مهارت زندگی که بازی کلش آف کلنز به من یاد داد " در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">